رئال و کروز آزول
تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1398برچسب:, | 23:54 | نویسنده : امیر محمد سپهری

رئال مادرید در ساعت 11 شب با تیم کروز آزول بازی خود را شروع کرد و نیمه اول آن در ساعت 11 و45 دقیقه نیمه اول تمام شد در حالی که رئال مادرید با دو گل راموس با پاس ضربه کاشته ایی تونی کروس و گل بنزما با پاس کارواخال در نیمه اول جلو افتاد.در اواسط نیمه دو موقعیت خوب برای کروز آزول به وجود آمد که یکی پنالتی بود که راموس آن را درست کرد و کارت زرد گرفت در حالی که دوباره با درخشش کاسیاس پنالتی گل نشد و دومی هم تک به تک با کاسیاس بازیکنان کروز آزول نتوانستند از صد محکم کاسیاس بگذرند و نیمه اول با نتیجه 2 بر 0 به سود رئال تمام شد.

 

نیمه دوم ساعت 12 شب شروع میشه.رئال مادرید با پاس گل رونالدو و باگل گرت بیل با ضربه سر پیش می افته.گل بعدی هم ایسکو با پاس گل رونالدو می زنه و رئال 4 بر 0 جلو می افته .بازی روی دروازه ها ادامه داشت تا این که بازیکن شماره هفت کروز آزول پابلو یک شوت سر کش زد و کاسیاس هم فقط توپ را نگاه کرد ولی به تیرک دروازه خورد.در ادامه نیز رئالی ها یک تیرک را جبران کردند تا در ضرباتی که به تیرک بخوره را مساوی کنند . دو دقیقه وقت اضافه هم تموم میشه و تنها ناکام رئال ،کریس رونالدو بود که نتونست گل بزنه و فقط دو پاس گل داد که همان نیز با ارزش است.

بازی با نتیجه 4 بر 0 به سود رئال تموم شد.



نظرات شما عزیزان:

ketabpich
ساعت14:23---29 آذر 1393
بسیار عالی و خوب
موفق باشید
دوست عزیز


mohammad
ساعت14:21---26 آذر 1393
وب با حالی داری مطالبش عالی تر.
دوست دارم تو هم به من سر بزنی و نظرت رو بگی.


بهار
ساعت13:40---26 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست امیر محمد سپهری واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: